Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Rekon е лека гума за пътеки, предназначена да се движи бързо в технически терен.
Спецификации:
- Опции за двойно съединение, 3C MaxxSpeed или 3C MaxxTerra
- Опции за корпус с 60 TPI или 120 TPI
- Опции за защита срещу пробиване EXO или EXO+
- Размерите Wide Trail (WT) са оптимизирани за джанти с вътрешна ширина 35 мм
- Категория: XC, пътека
- Препоръчителна употреба: Твърдо опакован до разхлабени условия
- Препоръчителен монтаж: отпред или отзад
Технологии:
- 3C MaxxTerra: Междинна конфигурация, използвана в избрани планински гуми. 3C MaxxTerra е по-мек и предлага повече сцепление от 3C MaxxSpeed, но осигурява по-добро износване на протектора и по-малко съпротивление при търкаляне от MaxxGrip.
- 3C MaxxSpeed: Използвани основно в гумите за крос кънтри (XC), двете съединения във външния слой са специално формулирани за намаляване на съпротивлението при търкаляне и оптимизиране на износването и сцеплението на протектора.
- EXO: Устойчив на рязане и абразия материал, добавен към страничните стени на много гуми за планински велосипеди и чакъл на Maxxis. Тази плътно тъкана материя е лека и много гъвкава, което гарантира, че работата на гумата остава незасегната. Изберете EXO Protection за подобрена издръжливост при каране на чакъл, XC и лекотоварни пътеки.
- EXO+: Средно натоварена опция за защита от пробиване на Maxxis, подходяща за каране по всички пътеки и леки електронни велосипеди. Започваме с издръжлив корпус от 60 TPI, добавяме нашия легендарен слой за защита от пробиване EXO в страничните стени и го допълваме с малка бутилова вложка около перлото. Здравият корпус и EXO материалът предпазват от повреди от камъни и корени, докато бутиловата вложка предпазва гумата от спукване и помага за предотвратяване на повреда на джантата.
- Готов безкамерен: Готовите безкамерни гуми предоставят на ездача много предимства: способността да работи с по-ниско въздушно налягане, което подобрява сцеплението; по-ниско съпротивление при търкаляне в сравнение с гума от тръба тип; и по-малък шанс за сплескване, защото няма тръба. Готовите безкамерни гуми са обозначени с буквите „TR” на страничната стена, трябва да се монтират на съвместими с безкамерни джанти и изискват използването на течен уплътнител за поддържане на налягането. Течните уплътнители имат допълнителното предимство за запечатване на малки пробиви. Не забравяйте да проверявате редовно уплътнителя си и да го освежавате, ако е необходимо, тъй като той ще изсъхне с течение на времето.
- широка пътека: Конструкцията Wide Trail (WT) оптимизира оформлението на протектора и профила на гумата върху днешните модерни, по-широки джанти. Традиционните гуми са проектирани около по-стари, по-тесни джанти и могат да създадат прекалено квадратен профил на гумата, което води до по-малко от оптимално представяне. Гумите WT са оптимизирани за 35 мм вътрешна ширина на джантата, но е доказано, че работят в диапазон от 30-35 мм вътрешни ширини на джантите, в зависимост от предпочитанията на ездача. Гумите Maxxis Wide Trail XC са оптимизирани за използване с джанти с вътрешна ширина 30 мм, но ще се представят добре на джанти с тесни до 25 мм. Maxxis не препоръчва джанти по-широки от 30 мм или по-тесни от 25 мм.