Сниманият продукт на страницата отговаря ли с реалността?
Всички снимки на продукти, които намирате на нашия сайт идват директно от производителите, така че определено съвпадат. Въпреки това, имай предвид, че снимката, показана на екрана ти, може да има различен нюанс и също така структурата на използвания материал може да изглежда различно на снимката. Доставената стока може да има и различна версия на пакета.
Каква гаранция покрива моят продукт?
Предоставяме стандартно 2-годишен гаранционен срок. Ако станеш член на Muziker Smile, това е още една година - т.е. 3 години. Въпреки това може да удължиш гаранцията за още 1-3 години, директно в количката при покупка. Тази разширена гаранция не се отнася за консумативи, бързоразвалящи се стоки, неопаковани, преработени или повредени стоки или такива дефекти, които не бихме признали дори в случай на стандартна гаранция. Повече информация можете да намерите на уебсайта за разширена гаранция. Не забравяй, че ако купуваш като фирма, гаранционният срок е една година.
Какво означава "разопаковани стоки"?
Ние използваме етикета „разопакован“ за продукти, които нямат оригиналната опаковка, издадени или върнати от клиенти, може да показват признаци на нормално износване, но може да са и напълно нови. За всяка бройка е индивидуално, но винаги има намалена цена. Можете да намерите повече информация на уебсайта за разопаковани продукти.
Как да разбера дали са в наличност стоките? Налична ли е стоката за незабавна доставка?
Всички продукти на сайта са с показана наличност и тук може да намеришследните опции:
На склад - имаме продукта на склад и можем да ви го изпратим веднага.
По пътя - нямаме стоката на склад в момента, но вече е поръчана от доставчика и чакаме доставка до склада.
В наличност в магазина - продуктът се намира в един от нашите магазини. Можем да го доставим където пожелаете, но времето за доставка ще бъде удължено с няколко дни.
При доставчика - в момента не разполагаме с продукта на склад, но ако се интересуваш, можем да го поръчаме веднага от производителя или доставчика.
Не е на склад - в момента нямаме продукт, но въз основа на поръчката ще проверим наличността му при доставчика.
Не е наличен от дълго време - в момента не можем да намерим този продукт.
Какво е цифров продукт, как мога да го купя и изтегля?
Дигитален продукт е софтуер, фонотека или карта за подарък. Можете да закупите цифрови продукти онлайн чрез нашия уебсайт. След като закупите дигитален продукт, ще получите имейл с връзка за изтегляне. Щракването върху връзката ще изтегли продукта на вашия компютър или ще ви пренасочи към уебсайта на производителя, където можете да активирате и изтеглите софтуера.
Как мога да активирам Софтуера?
Софтуерът, който сте закупили като цифров продукт, трябва да бъде активиран през уебсайта на производителя. Ще намерите инструкции как да направите това в имейла за активиране на софтуера. Обикновено е необходимо да създадете акаунт на уебсайта на производителя и да активирате софтуера във вашия акаунт чрез цифровия лиценз, който е включен в имейла.
Поръчване
Как да осребря ваучер или код за отстъпка?
Може да приложиш кода за отстъпка в първата стъпка от пазарската количка, по-долу в секцията Моите отстъпки.
Мога ли да поръчам стоки без ДДС?
Да, но само ако сте платец на ДДС, тоест фирма. Всичко, което трябва да направите, е да въведеш пълната си информация за фактуриране (покупка за фирмата) и да регистрираш, че сте платец на ДДС.
Мога ли да поръчам продукта по телефона?
Съжаляваме, но не предоставяме тази опция. Може да поръчаш всички продукти онлайн. Ако нямаш опит с това, научи повече информация ето тук.
Как се обработва поръчката ми?
Веднага след като регистрираме твоята поръчка в системата, ще ти изпратим автоматичен имейл, ще те уведомим, че я имаме и ще я регистрираме. След това ще обработим твоята поръчка и ще получиш друг имейл, в който се посочва, че поръчката е „ПОТВЪРДЕНА“ и че току-що сме сключили договор за покупка. Ако поръчката ти е със статус "ПО КЪСНА ДОСТАВКА", това означава, че поръчания продукт не е наличен в момента и чакаме доставката му. В този случай ще получиш имейл от нас с предполагаемата дата на изпращане на твоята стока. Когато подготвим поръчката в склада, нейното състояние ще се промени на „ОБРАБОТЕНА“ и когато куриерът я получи от нас, статусът й ще се промени на „ЕКСПЕДИРАНА“. Може да разбереш текущото състояние на твоята поръчка, като влезешдиректно в уебсайтът. Кликни върху „Моят акаунт“, за да намериш всичките си поръчки.
Как мога да отменя поръчка?
Тази опция ще намериш директно в описанието за поръчката.
Ако отменя поръчката си, кога ще получа парите си обратно?
Ако промениш или анулираш поръчката си, ние ще изпратим парите по сметката ти по същия начин, по който плащането дойде до нас. За експресни плащания (Paypal, карта, Apple Pay и др.) парите ще постъпят по сметката ви в рамките на 3 работни дни. Банковият превод обикновено отнема 4-5 работни дни. Твоите пари ще ти бъдат върнати по възможно най-бързия начин.
Как да напиша рецензия?
Може да напишеш своя опит със закупения продукт и неговата рецензия директно на страницата на конкретен продукт, в секция "Оценки". Може да ги намериш директно под снимката.
С кого мога да се свържа, ако се интересувам от сътрудничество на едро?
Ако искаш да пазаруваш от нас с цел препродажба, моля свържете се с нашия отдел на едро чрез e-mail: sales@gbmeurope.com
Плащане
Къде мога да прилагам кода си за отстъпка?
Може да приложиш кода за отстъпка в първата стъпка от пазарската количка, по-долу в секцията Моите отстъпки.
Какви методи на плащане мога да използвам при покупка?
Приемаме различни методи на плащане. Техният пълен списък е достъпен на уебсайта относно условията за плащане.
Как да получа фактурата си за стоките?
Ние ще ти изпратим цифрова фактура в pdf формат по имейл, която може да изтеглиш по всяко време, след като влезеш в нашия уебсайт чрез "Моят акаунт". Вече не поставяме хартиената версия в опаковки, защото искаме да се грижим за природата.
Доставка
Защо прогнозната дата на доставка е променена?
При вземане на поръчка може да възникне ситуация, при която пратката на стоката ще бъде забавена, но ние винаги ще и изпратим имейл с информация кога стоката трябва да бъде на път. Най-честите причини за забавяне включват: Проблем с доставчика: доставката на стоки се забавя от производителя. Проблем в склада: нашите колеги в склада не успяват да изпратят всички поръчки веднага, но правят всичко възможно и скоро ще изпратим и твоята поръчка. Проблем на страницата: поръчаният продукт междувременно е изчерпан и ние сме виновни. Извиняваме се. В този случай ние определено ще се свържем с теб лично и ще се опитаме да предложим най-доброто възможно решение.
Колко струва доставката и колко време отнема доставката?
Веднага след като изпратим твоята поръчка, ще получиш имейл за потвърждение от нас с връзка, където можете да проследиш пратката си. Може също да го видиш директно през нашия сайт. Всичко, от което се нуждаеш, е номерът на твоята фактура или поръчка и твоя e-mail, чрез който влизаш в Muziker. В този случай може също да проследиш твоя пакет тук: Цени и транспортни условия.
Може ли да ми издадеш документ за доставката?
Веднага след като изпратим твоята поръчка, ще получиш имейл за потвърждение от нас с връзка, където можете да проследиш пратката си. Може също да го видиш директно през нашия сайт. Всичко, от което се нуждаеш, е номерът на твоята фактура или поръчка и твоя e-mail, чрез който влизаш в Muziker. В този случай може също да проследиш твоя пакет тук: Търсене на поръчка.
Поръчката ми е изпратена, но връзката за проследяване не работи
Не правим това, защото бележките за доставка са нещо от миналото. Вече ще намериш всичко необходимо във твоята фактура. Не само ние го казваме, така е според законът.
Поръчката ми е изпратена, но връзката за проследяване не работи
Проследяващият номер за проследяване на твоя пакет се генерира в момента, в който поръчката е опакована и готова за изпращане. След това куриерската компания ще получи данните за пратката. Но можете да проследите движението й само когато куриерът физически вземе пакета от нас и го зареди в колата. Някои куриерски компании не генерират международни линии, така че може да проследищ пратката си само когато пристигне в местното депо на твоята страна. Понякога се случва връзката за проследяване на пратката да не се актуализира ежедневно от превозвача, а само в рамките на 1-2 дни.
Ще бъде ли доставен моят огромен пакет директно до дома ми?
Твоят пакет ще бъде доставен до входа на твоята жилищна сграда или къща. В момента не предлагаме услугата за доставка до вътрешната врата на апартамента или къщата ти.
Рекламации и отказ от покупката
Как мога да се свържа с отдела за рекламации?
Може да се свържеш с нашия отдел за рекламации на тел.: +359 2 437 2219 или като изпратиш имейл на reklamacii@muziker.com. На разположение сме всеки ден
9:00 - 17:00.
Как можете да подадете рекламация?
Щракнете върху тази връзка, изберете вида на рекламацията и започнете процедурата по подаване на рекламацията.
Колко време отнема обработката на рекламацията?
Ние разглеждаме рекламациите възможно най-бързо, но не по-късно от 30 дни, при фирма в рамките на 60 дни.
Какви са правилата за подаване на рекламация?
Действащите Общи условия са достъпни на уебсайта за условията за ползване.
Подробна процедура за рекламация може да прочете ТУК, ако пазаруваш като потребител/физическо лице. Ако купуваш като фирма, използвай линка ТУК.
Какъв е срокът за връщане на стоки?
Може да се откажеш от договора и да върнеш стоката без даване на причина в 14-дневен срок от момента, в който ти или посочено от теб лице приемете стоката. Това право се отнася само за клиентите на нашия електронен магазин и не се отнася за покупки осъществени в нашите физически магазини. След изтичането на този 14-дневен срок, право на отказ от договора имат само клиенти-потребители, създали поръчка като членове на системата за лоялни клиенти на Muziker Smile. Едно от предимствата на членството в Muziker Smile е, че може да се откажеш от договора и след законоустановения срок до 30 дни от деня, в който ти или посочено от теб лице сте получили стоката. Ако упражниш правото си на връщане на стоката в рамките на този удължен период, т.е. между 15-ия и 30-ия ден от деня на доставката на стоката, ние ще възстановим плащането под формата на ваучер за следващата ти покупка в нашия електронен магазин. Друга възможност за връщане на стоката (отказ от договора) след изтичане на законоустановения срок от 14 дни е закупуване на нашата допълнителна услуга Удължено връщане на стоки. Благодарение на тази услуга, физическо лице може да върне стока по всяко време до 60 дни, а юридическо лице до 30 дни. Услугата важи само за избрани продукти и може да я закупите само заедно с определени стоки. След връщане на стоката, ще ти върнем платената сума за покупка под формата на пари. Може да намериш повече информация в секцията Отказ от договора.
Какъв е срокът за връщане на стоки?
Може да се откажеш от договора и да върнеш стоката без даване на причина в 14-дневен срок от момента, в който ти или посочено от теб лице приемете стоката. Това право се отнася само за клиентите на нашия електронен магазин и не се отнася за покупки осъществени в нашите физически магазини. След изтичането на този 14-дневен срок, право на отказ от договора имат само клиенти-потребители, създали поръчка като членове на системата за лоялни клиенти на Muziker club. Едно от предимствата на членството в Muziker club е, че може да се откажеш от договора и след законоустановения срок до 30 дни от деня, в който ти или посочено от теб лице сте получили стоката. Ако упражниш правото си на връщане на стоката в рамките на този удължен период, т.е. между 15-ия и 30-ия ден от деня на доставката на стоката, ние ще възстановим плащането под формата на ваучер за следващата ти покупка в нашия електронен магазин. Друга възможност за връщане на стоката (отказ от договора) след изтичане на законоустановения срок от 14 дни е закупуване на нашата допълнителна услуга Удължено връщане на стоки. Благодарение на тази услуга, физическо лице може да върне стока по всяко време до 60 дни, а юридическо лице до 30 дни. Услугата важи само за избрани продукти и може да я закупите само заедно с определени стоки. След връщане на стоката, ще ти върнем платената сума за покупка под формата на пари. Може да намериш повече информация в секцията Отказ от договора.
Мога ли да се откажа от договора, ако пазарувам като фирма?
Да, фирмата може да върне стоката в рамките на 14 дни.
Кой поема разходите за транспортиране на върнатата стока?
Връщането на стоките обратно в нашия склад е изцяло във твоята компетентност. Това важи и за съответните разходи.
Може ли да ми поръчате куриер за обратен транспорт на стоките, които искам да върна?
Да. Срещу заплащане ще поръчаме куриер на определена от теб дата. Тази услуга може да се избере като част от създаването на заявка за отказ от договора.
Къде да изпратя стоките, които искам да върна?
Преди да върнеш стоките, опаковай ги правилно и напиши номера за отказ от договор или рекламация върху външната транспортна опаковка или върху етикета с нашия адрес.
Това ще ни позволи бързо да идентифицираме твоя пакет, когато пристигне. Адресът за изпращане на върнатия пакет е: Muziker (Return), P3 2, 1102 Lozorno, 900 55 Lozorno, Slovakia. Но внимавай! Не можем да носим отговорност за състоянието, в което получаваме твоя пакет от превозвача. Ето защо, преди изпращане, разглоби стоките до състоянието, в което са дошли от нас и напълни самата кутия с материал, който ще предпази стоката от повреда по време на транспорт. Ако все пак нещо се случи с твоята пратка по пътя към нас, ние бързо ще се свържем с превозвача, който е поел пакета от теб и ще поискаме обезщетение.
Мога ли да върна всякакъв вид стоки?
Определено не. Законът определя точно кои категории стоки не подлежат на връщане. Например плочи, софтуер, дигитални продукти, слушалки за поставяне в ушите, гъдулки за духови инструменти и други подобни. Ние изброяваме всички тези категории в нашите бизнес условия.
Искам да заменя стоките (напр. поради грешен размер). Как да процедирам?
Не допускаме директна замяна на стоки за други стоки. Въпреки това може да върнеш продукта като част от отказа от договора. Попълни нашия онлайн формуляр и следвай инструкциите, които след това ще ти изпратим по имейл. Ако се интересуваш от различен продукт, трябва да създадеш стандартна поръчка.
Кога ще получа обратно плащането си за върнатите стоки?
Изпращаме парите за върнатата стока или финансов ваучер на тази стойност не по-късно от 14 дни от получаване на пакета и преглед на върнатата стока. След физическия преглед на върнатата стока, ще получиш имейл с потвърждение, че пратката ни е доставена и проверена. По закон разполагаме с 14 дни от датата на получаване в склада за обработка на стоките. Ще получиш парите си обратно по същия начин, по който плащането е пристигнало при нас. За експресни плащания (Paypal, карта, Apple Pay и др.) парите ще постъпят по сметката ви в рамките на 3 работни дни. Банковият превод обикновено отнема 4-5 работни дни.
Клиентска сметка
Какви са предимствата на Muziker Smile? Регистрацията таксува ли се?
За да получите членство в клуба Muziker Smile, е необходимо само да се регистрирате, което е безплатно. Всички предимства на клуба Muziker Smile сме написали тук.
Защо не получавам имейли?
Ако имате правилно въведен имейл в акаунта си в Muziker, но не получавате никакви съобщения от нас, първо проверете папката СПАМ във входящата си кутия. Ако дори този съвет не ви е помогнал, не се колебайте да се свържете с нас, ние ще се справим заедно.
Как мога да променя паролата си?
Можете да промените паролата и текущия си имейл по всяко време в личния си профил. Ако не можете да си спомните паролата си за вход на страницата на Muziker, имате възможност да я нулирате, преди да влезете. В този случай кликнете върху „забравена парола“. Въведете имейла, който използвате, за да влезете в акаунта си и ще получите линк от нас, където нулирате старата парола и създавате нова.
Как да изтрия акаунта си?
Можете да изтриете акаунта си директно от личния си профил.