. Преди да закупите: да ни посочите по-добра цена от който и да е конкурент и да изчакате нашия отговор. Нашите оператори ще се свържат с Вас и ще ви предложат възможно по-добра оферта, без никакви изключения: всички марки и всички продукти и във всички случаи, които бъдат в съответствие с условията на тази гаранция.
. След закупуване: в рамките на 14 дни след закупуването си в MUZIKER все още можете да изискате нашата Гаранция за По-Добра цена. Ако намерите по-добра оферта за продукта, който вече сте купили или дори ако цената падне в нашия собствен електронен магазин, вие имате право на купон за възстановяване на стойността на разликата между цената, която плащате, и по-добрата оферта, която сте намерили.
За да попитате MUZIKER за тази оферта, трябва да:
. Намерите продукта, който искате да купите в нашия електронен магазин; Кликнете върху опцията "Гаранция за по-добра цена", която се намира в долния десен ъгъл на страницата на продукта;
. Попълнете формуляра с необходимите полета и ни изпратете линка на по-добрата оферта, която сте намерили.
Ако офертата ви отговаря на условията на тази гаранция, в рамките на един работен ден от екипа ни ще се свържем с вас и ще ви насочим как да направите покупката си на по-ниска цена.
Ние си запазваме правото да откажем заявка за съответствие на цената съобразно наша собствена преценка.
Вашите искания ще бъдат обработени възможно най-скоро, в рамките на два работни дни. В този период ще бъдете уведомени от нашия отдел за обслужване на лиенти, който ще ви инструктира как да продължите за да направите покупката с новата цена. Не се притеснявайте, ще бъде много бързо и лесно и ние ще бъдем с вас по целия път!
По-добрата гаранция за цената може да бъде заявена до 14-ия ден след покупката в нашия електронен магазин или физически магазин.
Поради 14-дневната гаранция за връщане на парите, предлагана от MUZIKER, купонът ще бъде издаден едва след изтичането на този период. Искането обаче ще бъде обработено, веднага след като бъде изпратено от клиента и ще му бъде отговорено в рамките на срока от два работни дни.
. Когато офертата на конкурента не е постоянна цена, а е по-скоро за ограничен период от време (като продажби, отстъпки или всякаква друга специална цена);
. Когато офертата е от несертифициран конкурент (за целите на тази гаранция MUZIKER счита за сертифицирани конкуренти тези, които: а) имат операции както в електронния магазин, така и във физически магазини и б) са сертифицирани от поне един орган на електронната търговия;
. Когато конкурентът няма продукта на склад или не е на разположение веднага за да може да бъде доставен;
. Когато Muziker няма продукта на склад;
. Когато конкурентът не осигурява транспорт до държавата на електронния магазин Muziker, през който пазарувате;
. Когато офертата е свързана с продукти, които са били отворени, ремонтирани или които имат признаци на използване или неизправност, каталози на Б-сток продукти или други условия, различни от нови и неотворени;
. Когато искането е направено повече от 14 дни след покупката;
. Когато по-добрата цена на конкурента е резултат от купони за отстъпка или ваучери от всякакъв вид.
Запазваме си правото да откажем искане за ценова гаранция по наша преценка.
Ако продуктът се появи на промоция в MUZIKER, ние ще предоставим купон за клиентите, които са платили по-висока цена за този продукт в нашия електронен магазин. Защо правим това? По този начин можете да сте сигурни, че когато купувате в MUZIKER, няма да рискувате да загубите пари, като намерите по-добра цена няколко дни по-късно.
След като купонът е изпратен от нашия екип, клиентите ни имат 6 месеца, за да се възползват от него. След този период купонът губи своята валидност.
За съжаление, не много, освен да потърсите, за да се появи отново. Задължението за доказателството остава на лицето, което иска гаранцията, което означава: клиентът. MUZIKER не трябва да предоставя каквито и да било доказателства, които да покажат, че заявената оферта не съществува или е невалидна.
Да, това и всички други предимства на нашия електронен магазин. Но в този случай нашите физически магазини няма да могат да обработват заявки от покупки, направени в нашия електронен магазин. Освен това само покупки, направени от регистрирана клубна карта на Muziker Smile, ще могат да изискват тази гаранция в някой от нашите физически магазини.