Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Maxxis High Roller II използва отворен и агресивен дизайн на протектора, предназначен да намери сцепление в насипни условия. Голям канал между централните копчета и страничните копчета осигурява по-свободно, движещо се усещане, желано от някои ездачи.
- Категория: Пътека, Ендуро, Спускане
- Препоръчителна употреба: Разхлабени пътеки
- Препоръчителен монтаж: отпред или отзад
ТЕХНОЛОГИИ
3C MAXXTERRA
- 3C MaxxTerra на Maxxis е междинна конфигурация с тройна смес, използвана в цялата гама планински гуми. Компонентът 3C MaxxTerra предлага повече сцепление от 3C MaxxSpeed, но осигурява по-добро износване на протектора и по-малко съпротивление при търкаляне от MaxxGrip, което го прави идеален за каране по пътеки при всякакви условия.
3C MAXXGRIP
Тази смес с високо сцепление е същата, която се използва от най-добрите атлети от Световната купа по спускане и ендуро от Световните серии и сега се предлага в различни конфигурации на корпуса, за да покрие всички състезатели.
- 3C MaxxGrip + EXO обвивка = Леко каране по пътека при мокри / хлъзгави условия
- 3C MaxxGrip + EXO+ корпус = Всестранно каране по пътека при мокри / хлъзгави условия
- 3C MaxxGrip + DoubleDown корпус = Ендуро състезания и електрически велосипеди
- 3C MaxxGrip + корпус за спускане = Електронни велосипеди за състезания по спускане и дълги пътувания
EXO
- EXO е устойчив на рязане и износване материал, добавен към страничните стени на много гуми за планински велосипеди Maxxis и чакъл. Тази плътно изтъкана материя е лека и много гъвкава, като гарантира, че работата на гумата остава незасегната. Изберете EXO Protection за повишена издръжливост при каране на чакъл, XC и леки пътеки.
УДВОЯВАНЕ НАДОЛУ (DD)
- DoubleDown (DD) е решение за корпус за ендуро състезания и използване на електрически велосипеди. Два слоя от олекотен 120 TPI материал на корпуса са комбинирани с бутилова вложка на страничната стена, за да се създаде изключително издръжлива гума с повече обратна връзка при пътека от гума с корпус на Downhill. Гумите DoubleDown са малко по-леки от своите колеги за спускане, но всъщност разликата в „усещането за пътека“ ги отличава.
ШИРОКА ПЪТЕКА
Конструкцията на Wide Trail (WT) оптимизира оформлението и профила на протектора на гумата на днешните модерни, по-широки джанти. Традиционните гуми са проектирани около по-стари, по-тесни джанти и могат да създадат прекалено квадратен профил на гумата, което води до по-малко от оптималното представяне. WT гумите са оптимизирани за 35 мм вътрешна ширина на джантата, но е доказано, че работят в диапазон от 30 - 35 мм вътрешна ширина на джантата, в зависимост от предпочитанията на водача.
- Гумите Maxxis Wide Trail XC са оптимизирани за използване с джанти с вътрешна ширина 30 мм, но ще се представят добре и на джанти, тесни до 25 мм. Maxxis не препоръчва джанти, по-широки от 30 mm или по-тесни от 25 mm.
ГОТОВ ЗА БЕЗКАМЕРИ
Готовите за безкамерни гуми осигуряват на водача много предимства: възможност за работа с по-ниско налягане на въздуха, което подобрява сцеплението; по-ниско съпротивление при търкаляне в сравнение с гума тип камера; и по-малък шанс за сплескване, защото няма тръба. Безкамерните готови гуми се обозначават с буквите „TR“ на страничната стена.
- Готовите за безкамерни гуми трябва да се монтират на съвместими с безкамерни джанти и изискват използването на течен уплътнител за поддържане на налягането. Течните уплътнители имат допълнителното предимство да запечатват малки пробиви. Не забравяйте редовно да проверявате уплътнителя си и да го освежавате, ако е необходимо, тъй като той ще изсъхне с времето.
СПУСКАНЕ (DH)
- Както подсказва името, гумите с корпус на Maxxis Downhill са проектирани за екстремна употреба във всички гравитационни приложения от състезания по склонове до каране в байкпарк до свободно каране до електронни велосипеди за дълги пътувания. Гумата Maxxis Downhill е направена от два слоя издръжлив 60 TPI материал на корпуса заедно с голяма вложка от бутилова гума, която се простира от всеки борд в страничната стена. Бутиловата вложка помага за предотвратяване на прищипване, предпазва джантата от удари и осигурява допълнителна стабилност на страничната стена.