Изберете държава за доставка на пратката

Общи условия и правила


Доставчик 

Muziker, a.s.
Drieňová 1/H
821 01 Bratislava 2
Словакия
Регистриран от Районен съд Братислава I
Раздел Са, Дело № 3337 / B
ЕИК: 35840773
ИН по ЗДДС: SK7020001021

Общи условия

За потребителите се прилагат Общите условия на онлайн магазина(ОУ) за всички поръчки, направени чрез нашия електронен магазин и доставени от Muziker, АД (По-нататък: Muziker). Потребител е всяко физическо лице, което упражнява правни действия за цели, които не могат да се причислят по своята същност нито към бизнес дейност нито към дейности на самостоятелно заети лица.За всички поръчки, направени чрез нашия електронен магазин и доставени от Muziker, АД (По-нататък: Muziker)

Контрагенти

Договорът за покупка е сключен с фирмата Muziker АД.За запитвания, жалби и възражения срещу нашето обслужване можете да се свържете с нашия сервиз за обслужване на клиенти през целия ден в рамките на работното време.

Безплатно на


Безплатно на +359 2 437 2219
Безплатни разговори (Пн-Пт 9:00-17:00)

E-Mail  

bulgaria@muziker.com

Комплименти, жалби, предложения за подобрения  

director@muziker.com

Оферта и стъпките, необходими за сключването на договор

Продуктовият каталог в онлайн магазина не представлява правно обвързваща оферта. Това е само един незадължителен онлайн каталог на гамата от продукти на разположение.

Muziker си запазва правото на грешки и промени на своя уебсайт. Muziker не гарантира точността и пълнотата на информацията, предоставена на уеб сайта. С кликването върху "Купи", клиентът прави правно обвързващ ангажимент да закупи стоките в пазарската кошница.

Продавачът задължително приема предложението за сключване на договора без ненужно забавяне, обикновено в рамките на два работни дни след подаване на поръчката, след като провери наличността на продуктите, валидността на цените и датата на доставка на стоките, изисквани от купувача. Обвързващото приемане ще бъде направено чрез имейл, отбелязан като „Потвърдено“ или подобна, семантично идентична декларация. В случай, че бъде открита по-висока цена, продавачът ще поиска от купувача да се съгласи с промяната на цената, преди да потвърди поръчката. Договорът за покупка се сключва само когато купувачът даде своето съгласие за промяна на цената и когато смяната бъде потвърдена от продавача.

Автоматизираното съобщение, потвърждаващо регистрацията на поръчката от продавача, което се изпраща на e-mail адреса на купувача веднага след извършване на поръчката, е само за информационни цели. Изпраща се на купувача, за да уведоми купувача, че поръчката е регистрирана и не се счита за обвързващо приемане от страна на продавача на предложението за сключване на договора.

Право на отказ

Имате право да се откажете от договора, без да посочвате причина в рамките на 14 дни. Срокът за отказ е 14 дни от датата, на която вие или третата страна, посочена от вас (различна от превозвача), сте получили стоките.

Удължен период за право на отказ за членове на Muziker Club

Потребител, който също е член на Muziker Club, има право на удължен 30-дневен срок за изтегляне извън обичайния 14-дневен период, определен от закона. През този продължителен период той може да упражни правото си да върне стоките, без да посочва причина. Това право обаче важи само за неповредени стоки в оригиналната опаковка. Ако проверката на оператора не открие несъответствие на състоянието на върнатите стоки спрямо тези условия, операторът предоставя на члена на клуба ваучер, равен на цената на стоките, посочени в документа за продажба, който членът на клуба може да използва изключително и само за закупуване на други стоки. Оттеглянето от договора през удължения период се изключва за тези видове стоки, които в този контекст са посочени в съответните разпоредби относно изключенията в тези условия. Правото на удължен 30-дневен срок за отказ се предоставя само на потребителя, който е член на Muziker Club и не е юридическо лице.


Законово право на отказ 

Купувачът има право да се откаже от договора в 14-дневен срок от датата на получаване на стоката, независимо дали има статут на потребител или стопанско лице.
Купувачът, който е юридическо лице, няма право да се откаже от договора, ако стоката е била използвана в каквато и да е степен, ако е повредена, разопакована или ако не е в състояние да достави стоката на продавача в оригиналната опаковка. В такъв случай продавачът или няма да приеме оттеглянето от договора, или, в случай на приемане на отказа, сумата, която трябва да бъде възстановена от продавача, се намалява с разходите, необходими за възстановяване на стоките в оригиналния им вид, състояние или чрез разликата между стойността на новата стока и стойността на върнатата стока. Правата на купувача-потребител не се засягат от тази разпоредба.

 

Износени, замърсени, непълни или употребявани стоки 

Ако отказа от договора е направен от купувач, който е потребител, cтоките могат да бъдат използвани за определяне на техния характер и характеристики; Но не трябва да има видимо износване. Необходимо е да помислим за разходите, които ще имаме, за да върнем стоките в първоначалното им състояние. Купувачът е длъжен да възстанови на продавача разходите, свързани с възстановяването на стоките и щетите, причинени на стоките (напр. непълно съдържание, износени или замърсени стоки и др.). Ще избегнете начисляването на тези такси, ако върнете стоките в първоначалното им състояние (почистване, завършване, правилно опаковане и т.н.). В случай на стоки (напр. Струни, лампи, кожи за барабани, почистващи препарати, палки за барабани, софтуер и др.). Oттеглянето може да се приложи само ако купувачът достави стоки, опаковани в оригиналната опаковка непокътнати, ненарушени, без следи от употреба, незамърсени и неизползвани.

В случай на отказ, трябва да ни уведомите, като изпратите ясно изявление за намерението си да се оттеглите.


Препоръчителни начини да изразите намерението си да се откажете от договора можете да намерите на този уебсайт.

Моля, отпечатайте формуляра и го прикрепете към стоките които искате да върнете.  
В случай на упражняване на правото на отказ, счита се за достатъчно да се предостави информация за упражняването на правото на отказ преди изтичането на срока за отказ.

Стоките, заедно с попълнен формуляр за отказ, моля изпратете на следния адрес:


Muziker (Return)
P3 Logistic park
Hala 2
900 55 Lozorno
Словакия / Slovakia

Клиентът е длъжен да изпрати стоките обратно до нас незабавно, но при всички случаи не по-късно от 14 дни от деня, в който ни информира за оттеглянето си от този договор.

Последствията от оттеглянето

Ако клиентът се откаже от този договор, ние (Muziker) трябва да възстановим всички плащания, които сме получили от клиента, без забавяне и не по-късно от 14 дни след деня, в който получим известието за оттегляне на клиента от този договор. Освен в случай, че клиента е направил допълнителни разходи относно доставката (с изключение на допълнителни разходи, направени при избора на метод за доставка, различен от най-удобните, стандартни методи, които предлагаме).


Връщане

Ако клиентът се откаже от този договор, ние (Muziker) трябва да възстановим всички плащания, които сме получили от клиента, без забавяне и не по-късно от 14 дни след деня, в който получим известието за оттегляне на клиента от този договор. Ние може да откажем възстановяването, докато не получим върнатите стоки или докато клиентът не ни представи доказателство, че той / тя е върнал(а) стоките, което от двете събития настъпи по-рано.
Освен ако не е уговорено друго, ние ще използваме същия метод на плащане който е използвал клиента при първоначалната сделка, за да му възстановим сумата, освен в случайте на наложен платеж, когато можем да възстановим сумата само и единствено с банков превод. При никакви обстоятелства Muziker няма право да таксува клиента за това възстановяване.
Не е възможно връщането на плащането чрез пощенски превод или в брой.
Периодът на отстъпване от договора след законоустановения срок от 14 дни (напр. потребители, които са членове на Muziker Club или потребители, закупили опцията за разширено връщане) отговарящ на нашите правила за връщане (артикулът е в оригиналната опаковка неповреден ...) връщаме възстановяване обратно стойността на поръчката под формата на ваучер, с който можете да закупите други стоки от Muziker.
Вие никога няма да бъдете таксувани за възстановяването на сумата.


Подаръци и бонуси

Ако сте получили подарък или бонус заедно със стоките, договорът за подарък за такъв подарък губи ефективност при отказ от договора и се изисква да върнете предоставения подарък или бонус заедно със стоките.


Връщане на транспортните разходи

Вие си заплащате пълната цена за доставка на стоките, дори ако стоките не могат да бъдат върнати със стандартна доставка.
Отговорност на клиента е да организира връщането на пратката обратно към Muziker.

Правото на отказ не възниква в следните случаи: 

  • договори за доставка на стоки, които са производени по индивидуален избор или по определени изисквания от страна на потребителя;
  • разпоредбите на чл. 50 – 56 от ЗЗП за правото на отказ на потребителя от договора при покупки на запечатани стоки, които не са подходящи, за да бъдат върнати поради причини, свързани с хигиената и защита на здравето (например слушалки - In-Ear, мундщуци за духови и медни инструменти,устни хармоники,флейти), ако тяхната опаковка е била отстранена слeд доставката;
  • договори за доставка на стоки, които са персонализирани за нуждата на клиента стоки (кабели, продавани на метър, вериги продавани на метър, и т.н.);
  • договори за доставка на аудио или видео записи или компютърен софтуер в запечатан пакет, при условие че уплатнението на опаковката при доставката е било нарушено;
  • договори за доставка на литература (книги, списания, ноти, табулатури);
  • продажба на стоки, която може да бъде поради своето естество, неразделно смесена с други стоки след доставката;
  • продажба на стоки, направени в съответствие със специфичните изисквания на потребителя, стоки по поръчка или стоки, предназначени специално за един потребител.

Клиентът е отговорен за поддържането на стоката в безопасна среда защитена от замърсяване или увреждане. Ако е възможно, моля върнете стоката в оригиналната опаковка, с всички аксесоари и компоненти на продукта. Клиентът може да използва защитната транспорт опаковка.

Ако оригиналната опаковка, вече не е на разположение трябва да опаковате стоката по начин, който ще осигури достатъчна защита за да не бъде повредена по време на транспортирането. В противен случай, разходите по обещетението и транспорта остават за сметка на клиента. Това не засяга вашето законно право да се откажете от договора.

  

Оттегляне от договор на продавача 

Продавачът има право да се откаже от договора за покупка поради продажба на инвентара, липсата на стоката при производителя, вносителя или доставчика на стоките, договорени в Договора за покупка, прекратяване на производството или извършване на такива сериозни промени, които пречат на продавача, дори и с всички разумни усилия, да достави стоките на клиента в рамките на срока, определен в настоящите Общи условия или цената, посочена в онлайн магазина. Продавачът е длъжен незабавно да информира купувача за този факт и да върне вече внесения депозит за договорените в договора за покупка стоки в рамките на 14 дни след уведомяването за отказ от договора и то по същия начин, който потребителят е използва при плащането или превода си, или по посочена от него банкова сметка.

Оттегляне от договор за карти за подарък 

Клиентите могат да се откажат от покупката, извършена с помощта на Muziker Gift Card, и да върнат стоките. Клиентът ще получи кредит за магазина в стойността на използваната карта за подарък, която може да бъде използвана за бъдещи покупки в електронния магазин на Muziker. Останалата част от сумата ще бъде възстановена чрез начина на плащане, използван за извършване на покупката.

Плащания с криптовалута  
Купувачът може да избере и плащане в една от предлаганите криптовалути (напр. Биткойн) като начин на плащане. Ако в такъв случай купувачът по някаква причина поиска възстановяване на покупната цена за стоките, закупени по този метод, покупната цена може да бъде възстановена само във валутата, посочена във фактурата за така закупените стоки, изключително в сумата, посочена във фактурата.

Цени и условия за превоз

 
 
Разходи и срокове за доставка

Условия на плащане

Поръчките можете да платите използвайки един от следните методи на плащане. Всички цени са с включено ДДС и валутата е лв.

Онлайн плащане с карта

Плащането с карта е бързо и лесно. Просто въведи данните и потвърди. Предимствата са ясни – бързина и широка приложимост. 


Наложен платеж

Можеш да платиш в брой като в доброто старо време или с карта директно на куриера, който ще ти достави пратката.


Банков превод

Предпочиташ класиката? Тогава банковият превод е подходящият за теб метод. Сигурен и надежден, недостатъкът само, че кредитирането и обработката отнемат два дни. Идеално решение, ако не се нуждаеш от стоките веднага.

Bitcoin Pay

Ако притежаваш биткойн, плащането с BTC позволява анонимни и децентрализирани транзакции. Просто кликни върху плащането в приложението или сканирай QR кода.

Плащане в момента на получаване

Ако избереш лично получаване, можеш или да извършиш онлайн плащане веднага, или можеш да платиш, когато взимаш потъчката от пункта в брой или с карта. Ако фирма прави поръчка, няма да можеш да я вземеш лично в някой от нашите магазини.

Запазване правото на собственост

Ппиемайки стоките на уговореното място, собствеността върху тях преминава върху купувача. Купувач, който не отговаря на определението за потребител, придобива собствеността върху стоките само при пълно плащане на пълната покупна цена за стоките.

Вреди, причинени от транспорта

Препоръчваме на всеки купувач да провери състоянието на пратката (брой опаковки, евентуални повреди на транспортния пакет или други нередности), съгласно товарителницата веднага в присъствието на куриера. Купувачът може да откаже да приеме пратката, ако явно противоречи на договора за покупка или ако пратката е непълна или повредена. Ако купувачът приеме такава пратка, е необходимо да се опише установеното несъответствие с договора за покупка в протокола за предаване. Препоръчваме на купувача да ни уведоми за повредена или непълна пратка без забавяне, но най-късно до 24 часа:

reklamacii@muziker.com


Транспортно застраховане

Предмет на изпълнение и предимства на услугата Транспортно застраховане


Услугата за застраховка на пратките покрива обезщетение за щети върху закупени стоки чрез ускорена процедура в случай, че настъпи едно от следните събития:

Условия за изпълнение на услугата Транспортно застраховане

Застраховката на пратката покрива повреда или унищожаване на пратката по време на нейния транспорт, от момента, в който пратката е натоварена на транспортното средство, посочено в договора, до момента, в който пратката е разтоварена и предадена на получателя или на друго лице, упълномощено от получателят. В случай на лично събиране на пратката в един от пунктовете за събиране на продавача или куриера, моментът на доставката се счита за приемане на пратката от получателя. Ако пратката е разделена на отделни части за целите на транспорта, застрахователното покритие се прилага за всяка част от пратката поотделно.

Услугата транспортна застраховка предоставя на клиента предимството да ускори процеса на рекламация. Клиентът е длъжен да докладва на Muziker за всяка повреда или унищожаване на пратката не по-късно от 24 часа след получаване на стоката. Информацията за повреда на стоките трябва да бъде допълнена от фотодокументация на повредената стока. След това Muziker ще уреди повредените стоки да бъдат взети и върнати чрез куриер (разходите се поемат от Muziker). След получаване на стоките, Muziker ще възстанови сумата на клиента до 4-5 раъотни дни. Ако продуктът в момента не е на склад, Muziker ще предложи на клиента алтернативни стоки като заместител.

Клиентът потвърждава, че платената такса за застрахователната услуга във връзка с транспорта няма да бъде възстановена от Muziker в случай на отказ от договора. Рекламации чрез транспортна застраховка могат да се подават само във връзка със стоките, изброени във фактурата, заедно с закупената транспортна застрахователна услуга. Прилагането на услугата не може да бъде заявено за стоки от други фактури, други пратки или обратно. Жалбите чрез транспортна застраховка трябва да бъдат адресирани до този имейл адрес: reklamacii@muziker.com.

reklamacii@muziker.com


Допълнителна услуга Незабавна подмяна

Условията за използване на тази услуга се регулират от правилата, посочени на този уебсайта.

Допълнителна услуга Удължено връщане на стоки

Условията за използване на тази услуга се регулират от правилата, посочени на този уебсайта.

Гаранция и компенсация

Гаранционните условия се уреждат от Правилата за уреждане на рекламация.


 

 

 

 

 

 

 

Система за лоялност на Muziker Club

Общите условия на системата за лоялност се управляват от Условия за ползване на Muziker Club

 

 

 

 

Поверителност

Пълните правила и условия за защита на личните данни се уреждат от: https://www.osobnyudaj.sk/informovanie/35840773/en/basic-information

С това продавачът уведомява купувача, че в съответствие с чл. 6 (1) (а) б) Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица по отношение на обработката на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент за защита на данните), наричан по-долу „Регламент“), продавачът като оператор на информационна система ще обработва личните данни на купувача в процеса на сключване на договора за покупка без негово съгласие като субект на данните, тъй като обработването на личните данни на купувача ще се извършва от продавача за изпълнение от договора за покупка, в който купувачът действа като една от страните.

Куповачът може с наитикане на бутона, преди изпращане на поръчката, да изрази съгласието си продавачът да обработва и съхранява личните му данни, необходими за изпращане на информация за нови продукти, отстъпки и промоции на предлаганите стоки и да ги обработва във всички свои информационни системи, свързани с изпращане на информация за нови продукти, отстъпки и промоции на предлаганите стоки.  

Друга информация

Процес на закупуване 

Ако сте намерили желания продукт, можете да го поставите в количката за пазаруване, без задължението да го купите, като кликнете върху "Добави в количката". Съдържанието на количката за пазаруване можете да видите по всяко време като кликнете върху КОЛИЧКА ЗА ПАЗАРУВАНЕ.Изброените продукти може по всяко време да премахнете от количката с натискане на бутана "Изтрий". Ако искате да купите продуктите в кошницата, натиснете бутона "ПРОДЪЛЖИ". След това трябва да попълните личните си данни.Задължителните полета са отбелязани с знак „*“.Вашите данни се изпращат под формата на криптиран файл.След въвеждането на личните ви данни и след избора ви на начин на плащане можете да пристъпите към стъпка "ПОСЛЕДНА ПРОВЕРКА" и можете да проверите отново цялата информация относно вашата покупка.С помощта на бутона "Купи", можете да завършите процеса на вашата поръчка.Процесът на поръчване може да бъде отменен по всяко време, като затворите прозореца на браузъра.

Съдържание на договора 

Общите условия за ползване могат да бъдат разгледани на нашия сайт по всяко време. Те също така ще бъдат изпратени като прикачен файл на електронната ви поща заедно с потвърждението на поръчката ви.

 


Език на договора 

Езикът на договора е български

 


 
Надзорен орган 

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170 http://www.soi.sk http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Заключителни разпоредби

Правоотношенията, които възникват във връзка с използването на онлайн магазина и сключването на договорeни отношения между продавача и купувача въз основа на тези условия, се уреждат по законите на Словашката република.
Договарящите се страни се договориха, че в случай на разрешаване на спорове чрез съдилищата между продавача и купувача съдът на република Словакия е компетентен.