Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Определението за „пътно колоездене“ вече включва чакъл и пръст, както и настилка. В същото време велосипедите се развиват, за да отговорят на изискванията за годност на по-малките водачи. Посрещането на тези две отделни нужди беше движещата сила зад колоосите безкамерни дискови спирачки Zipp 303 Firecrest 650b.
ХАРАКТЕРИСТИКА
- Zipp графики и козметична идентичност, които крещят скорост
- Гъвкав 45 мм профил на джантата за повишена скорост и по-добро завиване, контрол и комфорт
- Безкамерният дизайн осигурява сигурна работа при каране при по-ниско налягане в гумите
- ZR1 DB hubset е проектиран в Германия с по-добър дизайн на уплътнението за подобрена издръжливост и по-бърза реакция с 66 точки на захващане
- Изработен с Sapim CX Sprint J-образни спици
- XDR или SRAM / Shimano водачи
- Корпусът на водача Campagnolo се продава отделно
Технологии
ABLC (Аеродинамичен контрол на граничния слой)
- Advanced Boundary Layer Control (ABLC) се отнася до патентованата и незабавно разпознаваема шарка с трапчинки, която се намира на всички карбонови джанти. ABLC изглажда въздушния поток през повърхността на джантата и е пригоден за всеки модел от 202 до Super-9 Disc. Третото поколение на ABLC има до четири пъти повече трапчинки от преди.
AeroBalance
- Единствената мисия на Zipp е да ви помогне да вървите по-бързо. Ето защо колелата са готови за състезания, преди да са готови за камера. Години наред Zipp използва комбинация от методи за тестване – аеродинамичен тунел, CFD компютърни симулации, оценки на професионални спортисти, тестване на пътя и симулатор на каране RollingRoad – за да усъвършенства аеропроизводителността до нови нива на съвършенство. През десетилетията на иновации инженерите са се научили да гледат отвъд фокусирането върху простото намаляване на въздушното съпротивление. Вместо това сега целта е да се намали въздушното съпротивление, като същевременно се сведат до минимум ефектите от страничния вятър върху управлението. Това оптимизиране на аеро ефективността и стабилността при страничен вятър стана известно вътрешно в Zipp като AeroBalance. Подходът започна с технологията Firecrest и беше усъвършенстван с въвеждането на гамата от NSW, особено с технологията Sawtooth, открита в 454 и 858 NSW.