Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Radder версията на известната шарка на протектора Riddler на WTB, Raddler съчетава гъвкавото сцепление на чакъл гума с голям обем с ефективността на търкаляне на дизайна на протектора с къси издатини. Минималистичната централна линия ви позволява да увеличите максимално мощността на всеки ход на педала, докато назъбените външни копчета осигуряват увереност при завиване, която отказва да отстъпи. Изпитаният във времето Raddler е отличен избор за непредвидими пътища или пътеки, където сцеплението е от ключово значение, но ефективността е от първостепенно значение.
УПОТРЕБА
ПОЛУ-Хлъзгав протектор
- По-късите централни копчета намаляват съпротивлението при търкаляне, като същевременно осигуряват достатъчно захапка за въртене на педалите извън седлото. Увеличената външна височина на копчето им позволява да захапят в по-ранните фази на завиване и следователно да осигурят сцеплението, от което се нуждаете върху насипни чакълени пътища.
ВЪНШНИ КОПИЧКИ С ЛЕЗИ
- Не се случва често да виждате ламели в гума с чакъл, но Raddler не е проектиран да бъде като всяка друга гума. Ламелите минават по цялата дължина на всяко странично копче, за да удвоят работните си ръбове и драстично да подобрят сцеплението в завои както при хлабави, така и при мокри условия.
УДЪЛЖЕН ЖИВОТ НА ПРОТЕКТОРА
- Малко по-висока обща височина на копчето по целия протектор в сравнение с оригиналната гума Riddler, което увеличава дълготрайността без забележима промяна в ефективността на търкаляне. По-високите копчета се съчетават добре с по-радикално, трудно зареждане.
БЕЗКАМЕРНА СЪВМЕСТИМОСТ
- TCS (Tubeless Compatible System) е стандартизираната безкамерна система на WTB. Тези гуми разполагат с TCS безкамерна обвивка, която почти елиминира спукванията и позволява по-ниско налягане в гумите за подобряване на сцеплението и комфорта в сравнение с традиционната гума от тип камера.
ПРЕДЛАГА СЕ СЪС SG2 ЗАЩИТА ОТ ПУНЦИИ
- SG2 е уникална технология за защита от пробиви, която осигурява покритие от перла до перла, за да гарантира, че протекторът и страничната стена са защитени от нарязвания и пробиви. Найлоновите влакна в SG2 се отличават с уникално плосък профил, който намалява количеството гума между влакната. Подобряването на съотношението влакна към каучук увеличава устойчивостта на пробиване, намалява теглото и подобрява цялостната жизненост на гумата. Докато SG2 е предимно слой за защита от пробиване, неговите плътно изтъкани влакна също подобряват задържането на въздуха, за да поддържат по-добре налягането между каранията.