Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Byway е избраната гума за чакъл за дълги дни на безкрайно изследване, когато в менюто има настилка, твърда настилка и чакъл. Оставайки верен на приключенския край на употребата си, гладката централна линия и ъгловите канали насърчават бързината на всяка настилка, необходима за достигане до добрите неща. Междинните върхове с форма на диамант осигуряват стабилно сцепление при мощност, докато последователните и по-значителни странични издатини се простират надолу по страничната стена, за да осигурят увереност при завиване и защита от пробиване.
УПОТРЕБА
ЕФЕКТИВНО ГЛАДКА ЦЕНТРАЛНА ЛИНИЯ
- Минимизира съпротивлението при търкаляне в основната контактна точка на гумата и преминава в ъглови канали, които насочват водата далеч от централната линия.
ПОДДЪРЖАЩ МЕЖДИНЕН ПРОТЕКТОР
- Малки диаманти на протектора осигуряват достатъчно сцепление, за да държат нещата изправени, преди да достигнат външните копчета.
ИЗЯВЯЩИ ВЪНШНИ КОПИЧКИ
- Осигурете допълнителното ухапване, от което се нуждаете, докато завивате по чакълестия път, което прави възможно вашето следобедно обикаляне.
БЕЗКАМЕРНА СЪВМЕСТИМОСТ
- TCS (Tubeless Compatible System) е стандартизираната безкамерна система на WTB. Тези гуми разполагат с TCS безкамерна обвивка, която почти елиминира спукванията и позволява по-ниско налягане в гумите за подобряване на сцеплението и комфорта в сравнение с традиционната гума от тип камера.
ПРЕДЛАГА СЕ СЪС SG2 ЗАЩИТА ОТ ПУНЦИИ
- SG2 е уникална технология за защита от пробиви, която осигурява покритие от перла до перла, за да гарантира, че протекторът и страничната стена са защитени от нарязвания и пробиви. Найлоновите влакна в SG2 се отличават с уникално плосък профил, който намалява количеството гума между влакната. Подобряването на съотношението влакна към каучук увеличава устойчивостта на пробиване, намалява теглото и подобрява цялостната жизненост на гумата. Докато SG2 е предимно слой за защита от пробиване, неговите плътно изтъкани влакна също подобряват задържането на въздуха, за да поддържат по-добре налягането между каранията.