Изберете държава за доставка на пратката

Victron Energy Battery Balancer Зарядно за лодка, аксесоари

5

Victron Energy Battery Balancer Зарядно за лодка, аксесоари

5
Животът на скъпата батерия може да бъде значително съкратен поради дисбаланс на състоянието на зареждане. Една батерия с малко по-висок ток на вътрешно изтичане в банка от 24 V или 48 V от няколко последователно / паралелно свързани батерии ще доведе до недостатъчно зареждане на тази батерия и паралелно свързани батерии и презареждане на...
Прочетете още
Само по поръчка
Ще уточним времето за доставка след направена поръчка при доставчика.
Въз основа на поръчката ще се постараем да получим продукта колкото най-рано и ще се свържем с теб за да те информираме за датата на доставка. Ако не искаш да чакаш, разгледай алтернативните продукти (4).
Зарядно за лодка, аксесоари Victron Energy Battery Balancer Зарядно за лодка, аксесоари

Victron Energy Battery Balancer Зарядно за лодка, аксесоари

134 лв

Код на продукта: BBA000100100 | ID: 393372

Victron Energy Battery Balancer Зарядно за лодка, аксесоари

Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:

Животът на скъпата батерия може да бъде значително съкратен поради дисбаланс на състоянието на зареждане. Една батерия с малко по-висок ток на вътрешно изтичане в банка от 24 V или 48 V от няколко последователно / паралелно свързани батерии ще доведе до недостатъчно зареждане на тази батерия и паралелно свързани батерии и презареждане на последователно свързани батерии. Освен това, когато клетките или батериите са свързани последователно, всички те трябва да имат едно и също начално състояние на зареждане. Малките разлики ще бъдат изгладени по време на поглъщане или изравняване на зареждането, но големите разлики ще доведат до повреда поради прекомерно газообразуване (причинено от презареждане) на батериите с по-високо първоначално състояние на зареждане и сулфатиране (причинено от недозареждане) на батериите с по-ниско начално състояние на зареждане.

Балансиране на батерията
Балансът на батериите изравнява състоянието на заряд на две последователно свързани 12 V батерии или на няколко паралелни низа от последователно свързани батерии.

Когато зарядното напрежение на 24 V акумулаторна система се увеличи до повече от 27,3 V, Балансиращият акумулатор ще се включи и ще сравни напрежението на двете последователно свързани батерии. Балансиращият акумулатор ще извежда ток до 0,7 A от батерията (или паралелно свързани батерии) с най-високо напрежение. Полученият диференциал на зарядния ток ще гарантира, че всички батерии ще се сближат до едно и също състояние на заряд. Ако е необходимо, могат да се успоредят няколко балансьора. Батерията от 48 V може да се балансира с три балансиращи батерии.

LED индикатори
Зелено: включено (напрежение на батерията> 27,3 V)
Оранжево: долният крак на батерията активен (отклонение> 0,1 V)
Оранжево: активен горният крак на батерията (отклонение> 0,1 V)
Червено: аларма (отклонение> 0,2 V). Остава, докато отклонението не намалее до по-малко от 0,14 V или докато напрежението на системата падне до по-малко от
26,6 V.

Реле за аларма
Нормално отворен. Затваря се при включване на червения светодиод и се отваря при изключване на червения светодиод.

Нулиране на алармата
На разположение са два терминала за свързване на бутон. Взаимното свързване на двата терминала нулира релето. Условието за нулиране ще остане активно, докато алармата свърши. След това релето ще се затвори отново, когато възникне аларма.

Още повече прозрение и контрол с функцията за наблюдение на средната точка на монитора на батерията BMV-702
BMV-702 измерва средната точка на низ от клетки или батерии. Той показва отклонението от идеалната средна точка във волта или процента. Отделни проценти на отклонение могат да бъдат настроени за задействане на визуална / звукова аларма и за затваряне на потенциален свободен контакт на релето за целите на дистанционната аларма.

Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:

Инсталация
1) Балансировката (ите) на батериите трябва да бъде инсталирана на добре проветрива вертикална повърхност близо до батериите (но поради възможни корозивни газове, не над батериите!)
2) В случай на последователно паралелно свързване, междинните свързващи кабели трябва да бъдат оразмерени поне да носят тока, който възниква, когато едната батерия се отвори.
- При 2 успоредни струни: напречно сечение 50% от последователно свързващите кабели.
- В случай на 3 паралелни струни: напречно сечение 33% от последователно свързващите кабели и др.
3) Ако е необходимо: първо свържете контакта за аларма и нулирането на алармата.
4) Използвайте поне 0,75 mm² за свързване на отрицателните, положителните и средните връзки (в този ред).
5) Балансьорът работи. Когато напрежението върху низ от две батерии е по-малко от 26,6 V, балансьорът превключва в режим на готовност и всички светодиоди ще изгаснат. Когато напрежението върху низ от две батерии се увеличи до повече от 27,3 V (по време на зареждане), зеленият светодиод ще се включи, което показва, че балансьорът е включен.

Когато е включено, отклонение на напрежението с повече от 50 mV ще стартира процеса на балансиране и при 100 mV ще се включи един от двата оранжеви светодиода. Отклонение от повече от 200 mV ще задейства аларменото реле.

Какво да направите в случай на аларма по време на зареждане
В случай на батерия, алармата вероятно се дължи на разликите в първоначалното състояние на зареждане. Ако разликата между отчитането на най-ниското и най-високото напрежение на батерията е повече от 0,9 V: спрете зареждането и заредете отделно отделните батерии или клетки или намалете значително тока на зареждане и оставете батериите да се изравнят с времето.

Ако проблемът продължава след няколко цикъла на разреждане:
а) В случай на последователно паралелно свързване, изключете окабеляването на успоредното свързване на средната точка и измерете индивидуалните напрежения в средната точка по време на поглъщане, за да изолирате батерии или клетки, които се нуждаят от допълнително зареждане, или:
б) Заредете и след това тествайте всички батерии или клетки поотделно или:
в) Свържете паралелно два или повече балансьора на батерията (средно един балансьор ще се грижи за до три паралелни струни от 200 Ah). В случай на по-стара батерия, която се е представяла добре в миналото, проблемът може да се дължи на:
г) Систематично по-ниско зареждане: необходимо е по-често зареждане (батерии VRLA) или изравнително зареждане (наводнена плоска плоча с дълбок цикъл или OPzS батерии). По-доброто и редовно зареждане ще реши проблема.
д) Една или повече дефектни клетки: сменете всички батерии.

Захранване

Волтаж

Ток

0,7 A

Държава

Страна на произход

Холандия

5 / 5

Въз основа на броя на отзивите: 6

5 6
4 0
3 0
2 0
1 0

Всички отзиви са от потвърдени клиенти, които са закупили продукт от нас в миналото.

M

Miklos M.

hu Флаг

Унгария

01.02.2023

Minden rendben. Köszi.

Автоматичен превод

Този отзив не може да бъде преведен.
P

Patrik M.

sk Флаг

Словакия

24.01.2023

B

Bence K.

hu Флаг

Унгария

19.11.2022

Tökéletes a termék!

Автоматичен превод

Този отзив не може да бъде преведен.
L

László F.

hu Флаг

Унгария

25.10.2022

Korrekt

Автоматичен превод

Този отзив не може да бъде преведен.
S

Stoica E.

ro Флаг

Румъния

29.07.2022

Foarte bun

Автоматичен превод

Този отзив не може да бъде преведен.