Изберете държава за доставка на пратката

Sound Particles Indie (Perpetual) (Дигитален продукт)

Sound Particles Indie (Perpetual) (Дигитален продукт)

Sound Particles 2.1 Indie използва концепцията за компютърна графика, но за аудио: всяка частица представлява източник на 3D звук (вместо 3D обект) и виртуален микрофон улавя виртуалния звук на частиците (вместо виртуалната CGI камера). Представете си, че искате да създадете звук на бойно поле със звукови частици. Можете да създадете 10 000...
Прочетете още
Изтегли сега
780 лв
Изпращаме по електронен път
Студиен софтуер Sound Particles Indie (Perpetual) (Дигитален продукт)

Sound Particles Indie (Perpetual) (Дигитален продукт)

780 лв

Код на продукта: 1342-1001 | ID: 450359

Sound Particles Indie (Perpetual) (Дигитален продукт)

Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:

Sound Particles 2.1 Indie използва концепцията за компютърна графика, но за аудио: всяка частица представлява източник на 3D звук (вместо 3D обект) и виртуален микрофон улавя виртуалния звук на частиците (вместо виртуалната CGI камера).

Представете си, че искате да създадете звук на бойно поле със звукови частици. Можете да създадете 10 000 частици (източници на звук), да ги разпределите на квадратна миля, да изберете 50 звука, свързани с войната, от вашата звукова библиотека и да изобразите цялата сцена с виртуален микрофон (5.1, легло Dolby Atmos 9.1 и т.н.).

Всяка частица ще избере произволно един от звуците, свързани с войната, за възпроизвеждане, което означава, че някои частици ще възпроизведат 1-ви аудиофайл, други частици ще възпроизвеждат 2-ри аудио файлове и т.н. Също така, всяка частица (източник на звук) ще бъде позиционирана произволно върху квадрат с дължина от 1 миля. За да се получат по-интересни резултати, модификаторите на движение ще добавят движение към частиците, а аудио модификаторите ще прилагат произволни усилвания, закъснения, EQ или вариации във времето/тона. Виртуалният микрофон ще отговаря за улавянето на виртуалния звук на сцената, въз основа на неговата позиция, посока и позицията на всички частици. Звукът на всички частици се изобразява, като се вземат предвид неща като затихване на разпространението, скорост на звука и ефект на Доплер.

Път за изтегляне: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/

Информация: https://soundparticles.com/products/soundparticles/overview/

Пригодност

Cъвместимост

Свойства

Разрешително

Системни изисквания

Хардуерни изисквания

4 GB RAM

Държава

Страна на произход

Португалия