Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Schecter Hellraiser C-1 е серия електрическа китара: C-1, Корпусът е изработен от махагон, Горната част: шарен клен, Врат: 3-делен залепен махагон, гриф от палисандрово дърво с прагове 24 профил X-Jumbo, Знаци за ориентация: Готически кръст, Пикапи: 2x активен EMG 81TW (мост) + 89 (врат), Електроника: 3-позиционен превключвател, 2x сила на звука, тон, 2x сензор за сила на звука / потенциометър, разширяем, заключващ се механизъм за настройка, Цвят: Черен гланц (BLK)
Залепена врата
Инструментите с нов залепен дизайн на гърлото осигуряват на музиканта удобен достъп до най-високите позиции на грифа, което носи усещане за свирене, сравнимо с инструменти, оборудвани с проходен врат. В същото време обаче поддържат приятен и топъл звук, предизвикан от контакта на различни видове дървесина върху стъпалото между врата и тялото, както сме свикнали при инструменти с класическа залепена връзка.
Grasshopper Tonepros и степенувано закрепване на струни по тялото
Проста иновация в сравнение със стандартния тип Tune-o-matic е фиксираното фиксиране на моста и крайната част към закрепващите елементи с помощта на два миниатюрни винта. Предимството е удължен сустейн, по-прецизна настройка и по-удобна игра. Всичко това благодарение на по-добрата стабилност на цялата система.
Постепенното захващане и дърпане на струните по тялото балансира напрежението на отделните струни, което е особено изгодно за различни алтернативни "изпуснати" настройки. В същото време това решение подчертава артикулацията на отделните тонове, подобрява усещането за игра и удължава сустейна.
Активни сензори
Активните EMG пикапи осигуряват на инструмента много по-висок изходен сигнал, който се справя по-добре както с различните входни импеданси на китарния усилвател, така и с почти всяка дължина на кабела. Сигналът е много по-малко податлив на смущения, предизвикани в кабела, като бръмчене и др., а също така е значително по-толерантен, например към предавателите на китара, които влияят на звука му значително по-малко от пасивните пикапи. Друг бонус е удълженият сустейн, благодарение на факта, че магнитното поле на сензора не ограничава трептенията на струните, както при пасивните сензори, особено поради самата по-висока чувствителност. По-добрата способност за събуждане на ламповия усилвател с по-висок изходен сигнал и последващото по-лесно достигане на необходимото ниво на изкривяване също е доста очевидно.
EMG 81TW
Humbucker EMG 81 TW извежда класическия дизайн на активен EMG сензор на съвсем ново ниво. Новият дизайн вече е максимално гъвкав, главно благодарение на два звукови режима, интегрирани в един сензор.
Първият режим е идентичен с оригиналния хъмбъкър EMG 81 - той осигурява страхотен агресивен метален хрусък, който направи тези пикапи толкова известни в десетилетия на производство. Вторият режим "Single Coil" е новост, която добавя пълен ясен тон към сензора с голяма доза проникване.
Сензорът също има два независими вътрешни предусилвателя, идеално пригодени за нуждите на двата типа звук, което го прави малко по-висок от предишните модели EMG.
Потенциометърът Push / Pull може лесно да се превключва между двата режима.
Той беше вграден в инструментите си например от: Пол Алендер (Cradle of Filth), Андерс Нистрьом (Katatonia, Bloodbath), Андрю Крайган (My Dying Bride), Джак Оуен (Deicide, Adrift), Пьотр "Питър" Wiwczarek (Вейдър ).
EMG 89
Два сензора в един пакет, EMG 89. Под неговия "качулка" има здрав хъмбакър, отговарящ на характера на модела EMG 85, както и сензор с една намотка с магнит Alnico, който е базиран на EMG - тип SA. Издърпайте потенциометъра Volume (включен), за да превключите между два напълно различни звука, и в двата режима сигналът е напълно ясен, без бръмчене, шум и други разсейващи атрибути, които иначе са типични за пасивни пикапи Single Coil, като Glenn Tipton ( Judas Priest ), Дейвид Шанкъл (Manowar), Андерс Нистрьом (Katatonia, Bloodbath).
Заключващ се механизъм за настройка на Schecter
Престижните модели са оборудвани с висококачествен заключващ се механизъм Schecter Locking, който намалява до минимум необходимостта от "огъване и увиване" на шнура около водещия щифт. В резултат на това стабилността на настройката се повишава значително дори при по-енергични техники на огъване и при използване на тремоло, а животът на струните също се удължава, особено по отношение на тяхното напукване.