Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Maxxis Aggressor е проектиран за високоскоростни, твърдо натъпкани, скалисти пътеки. Работи особено добре като задна гума, съчетана с Minion DHF или Assegai отпред.
Спецификации:
- Двойно съединение
- Опции за корпус от 60 TPI или DoubleDown (2x120 TPI).
- Размерите Wide Trail (WT) са оптимизирани за джанти с вътрешна ширина 35 mm
- Категория: пътека, ендуро
- Препоръчителна употреба: Сухи, каменисти пътеки
- Препоръчителен монтаж: отзад
Технологии:
- EXO: EXO е материал, устойчив на рязане и абразия, добавен към страничните стени на много гуми за планински велосипеди и чакъл на Maxxis. Тази плътно тъкана материя е лека и много гъвкава, което гарантира, че работата на гумата остава незасегната. Изберете EXO Protection за повишена издръжливост при каране на чакъл, XC и лекотоварни пътеки.
- Удвояване: Корпусно решение за ендуро състезания и използване на електронни велосипеди. Два слоя от нашия лек 120 TPI материал на корпуса са комбинирани с бутилова вложка на страничната стена, за да създадат изключително издръжлива гума с повече обратна връзка по пътеката, отколкото гума за спускане. Гумите DoubleDown са незначително по-леки от техните аналози за спускане, но всъщност разликата в „усещането на пътека“ е това, което ги отличава. Някои ездачи може да предпочетат силно амортизираното каране, осигурено от гума за спускане.
- Готов безкамерен: Готовите безкамерни гуми предоставят на ездача много предимства: възможност за по-ниско въздушно налягане, което подобрява сцеплението; по-ниско съпротивление при търкаляне в сравнение с гума от тръба тип; и по-малък шанс за сплескване, защото няма тръба. Готовите безкамерни гуми са обозначени с буквите „TR” на страничната стена. Готовите безкамерни гуми трябва да се монтират на съвместими с безкамерни джанти и изискват използването на течен уплътнител за поддържане на налягането. Течните уплътнители имат допълнителното предимство за запечатване на малки пробиви. Не забравяйте да проверявате редовно своя уплътнител и да го освежавате, ако е необходимо, тъй като той ще изсъхне с течение на времето.
- широка пътека: Конструкцията Wide Trail (WT) оптимизира оформлението на протектора и профила на гумата върху днешните модерни, по-широки джанти. Традиционните гуми са проектирани около по-стари, по-тесни джанти и могат да създадат прекалено квадратен профил на гумата, което води до по-малко от оптимално представяне. Гумите WT са оптимизирани за 35 мм вътрешна ширина на джантата, но е доказано, че работят в диапазон от 30-35 мм вътрешни ширини на джантите, в зависимост от предпочитанията на ездача. Гумите Maxxis Wide Trail XC са оптимизирани за използване с джанти с вътрешна ширина 30 мм, но ще се представят добре на джанти с тесни до 25 мм. Maxxis не препоръчва джанти по-широки от 30 мм или по-тесни от 25 мм.