Код на продукта: JHS LOF MARY K | ID: 1130654
Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
В JHS педалите за мъх са в гамата на JHS повече от десетилетие. Те са проектирали оригинални вериги, възпроизвеждат класики и са видели как тенденцията на популярност на мъх се появява и си отива. Поредицата "Legends Of Fuzz" е почит към най-важните fuzz вериги, създавани някога. Това е начинът на JHS да гарантира, че историите за тези ефекти живеят в музиката, която ще правите. От най-ранните дни на fuzz в лондонската сцена от средата на 60-те до бившите съветски военни заводи от 1990 г., които върнаха Big Muff към живот, fuzz разказва история и тази история включва китаристи точно като вас. Няма нищо по-примитивно от това да включите китарата си в ретро fuzz то е сурово, необуздано и толкова чисто, че разширява границите на това, което вашият инструмент може да постигне.
Kay Musical Instruments е основана от Henry “Kay” Kuhrmeyer на 1 юли 1931 г. Въпреки че Henry бързо измества фокуса на производството към всички видове струнни инструменти (включително басове, виоли и китари), те не навлизат на пазара на педали за китара до късно 60-те години на миналия век със серия от възхитително странни пластмасови педали без копчета, базирани на педала. Всяко от тези четири устройства (Fuzz Tone F1, Tremolo T1, Wah Wah W1 и Bass Boost B1) бяха поставени в корпуси без копчета, базирани на педала, което позволява един параметър от всеки ефект да се регулира с крак. Kay Fuzz Tone най-вероятно е пуснат в края на 1968/началото на 1969. Първоначално проектиран като евтина версия на Shin-ei/Univox Superfuzz, този fuzz е един от педалите на Edge. Петдесет и четири години по-късно JHS пуска JHS завъртане на Kay Fuzz Tone: Mary-K. Те дори са добавили копчета и изходен педал за експресия за тези, които искат да го използват, както е първоначално предназначено.
Вместо да използват шаси на педала, те позволяват на потребителите на Mary-K опцията да контролират копчето за честота с педал за изразяване. Те препоръчват педалите за експресия Nektar NX-P и Roland EV-5, но много други педали за експресия също трябва да работят. Имайте предвид: някои педали за експресия могат да внесат бръмчене/шум във веригата на сигнала в среда със силно електромагнитно смущение. Поради това те препоръчват използването на пластмасови педали за експресия на шасито с къси кабели, за да се избегне нежелан шум в среда с високи електромагнитни помехи.
Tип
Цвят
Съдържание на пакета
Включен захранващ aдаптер
Широчина (mm)
92
Height (mm)
51
Дълбочина (mm)
144
Tегло (g)
380
Страна на произход
САЩ