Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Изборът за производителност за ентусиасти и професионалисти в крос-кънтри състезанията.
- Леката гума Peak SL е по-фокусирана върху скоростта гума от своя събрат, Peak. Отличава се с дизайн, вдъхновен от крос-кънтри състезанията, с плътно разположен протектор с нисък профил за намаляване на съпротивлението при търкаляне.
- Роден и отгледан за състезание! Peak SL съдържа чиста кръвна ДНК от Peak, съчетана с най-новите изследвания и разработки от фабриката за велосипеди Goodyear, за да произведе най-леката, най-бързо търкаляща се и фокусирана гума за състезания MTB XC досега. С шарка на протектора, предназначена да укроти предизвикателните условия, срещани на съвременните XC писти на ниво Световна купа.
- Гумата Goodyear Peak SL е лека, което я прави една от най-леките гуми в своя клас. Водачите могат да постигнат по-бързо ускорение и да изпитат по-добро управление, което е подобрено от допълнителната опора и защита от защитния слой на страничната стена M:Wall, което го прави идеален за крос-кънтри състезания.
Кой кара тази гума.
- Ентусиасти и професионалисти в крос-кънтри състезанията, търсещи върховно представяне и скорост.
Къде тази гума се представя най-добре.
- На състезателната писта XC, където всеки ват има значение и всяка секунда е от значение.
СТРОИТЕЛСТВО
Пълна безкамерна
- Патентован дизайн на гуми за велосипеди Goodyear, който включва всички предимства на безкамерна гума (TLR) с допълнителни свойства за задържане на въздух.
- Слой от многокомпонентен материал е добавен към корпусите на гумите, което позволява подобрено задържане на въздуха, като същевременно осигурява допълнителна защита срещу пробиване и срязване с минимално увеличаване на теглото. Уникалният дизайн означава, че след монтажа остава повече уплътнител, готов за момента, в който имате нужда.
СЪЕДИНЕНИЕ
Динамичен A/T
- Rugged-Terrain съединението е специално формулирано, за да балансира сцеплението, износването и ефективността.
ЗАЩИТА
120tpi + M/стена
- Използвайки тъкан с по-фини нишки, корпусът от 120 tpi използва по-малко гума – което прави гумата по-гъвкава и по-бърза при търкаляне, с подобрено сцепление.
- M:Wall- Издръжлива моно тъкан, намираща се в страничната стена на гумата и използвана там, където срязването и протриването са от първостепенно значение.