Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Оборудван с авангардна технология, Eagle F1 има една мисия за цялостно състезателно представяне на най-високо ниво.
- Eagle F1, част от гамата Road UHP (Ultra High-Performance), е гумата с ултра висока производителност за всестранно шосейно състезание. Оптимизиран за изключителна производителност, предпочитаща скоростта на права линия и компетентността в завоите – носейки фабрична производителност във вашия гараж.
Кой кара тази гума.
- Шосейният атлет, който се отнася сериозно към скоростта и ефективността по права линия, съчетани с представяне в завои.
Къде се представя най-добре.
- Откритият път. Бързи завои, брутални изкачвания и спускания. Универсалната гума с ултра висока производителност.
СТРОИТЕЛСТВО
Тип тръба
Основна гума, която е функционална само с вътрешна гума за поддържане на налягането на помпане, както е определено от ISO 4223-1.
- Исторически стандартната велосипедна гума разчита на използването на вътрешна гума за поддържане на налягането в напомпването. Вътрешната гума служи за две цели: поддържане на налягането при напомпване, заедно с осигуряване на физически натиск върху борда на гумата към куката на джантата и страничната стена, за да я поддържа безопасно на място.
СЪЕДИНЕНИЕ
Graphene Silica Road
- Патентована смес от синтетичен и естествен каучук, подсилена с графен и следващо поколение аморфен сферичен силициев диоксид; изцяло новата смес Dynamic:GSR е разработена с единствената цел да разшири "магическия триъгълник" с подобрена ефективност при търкаляне, сцепление и повишена издръжливост.
Комбинацията от графен, аморфен кръгъл силициев диоксид ни позволява независимо да подобряваме:
- Ефективност на търкаляне | +10,1%
- Сцепление| +8,0 %
- Носете | +7,2 %
КОЛАН ПОД ПРОТЕКТОРА
Р: Щит
- Това е слой от допълнителна защита срещу пробиване, разположен под капачката на протектора на гумата. Гумите, използващи R:Shield, предлагат отлична защита срещу пробиване, докато техните странични стени остават еластични, за да осигурят висока производителност.