Това е автоматичен превод, генериран от софтуер:
Edge Solo е голям диафрагмен кондензаторен микрофон, с кардиоиден модел на пикап, който осигурява чисти и естествени записи с всеки интерфейс или предусилвател. Микрофонът е предназначен за художник/инженер, който се нуждае от едно решение за множество ситуации и приложения. В допълнение към високопроизводителния хардуер, Antelope Audio разработи собствен двигател за моделиране, който добавя усъвършенствано оформяне на тона към собствения чист звук на микрофона. 18-те различни емулации на микрофона го правят изключително адаптивен и ефективен инструмент за запис - подходящ за домашни и професионални студийни записи на вокали, акустични инструменти, китарни и бас кабини, както и барабани и перкусии.
- Кондензаторен микрофон с голяма диафрагма, осигуряващ аудио с висока разделителна способност
- 18 класически емулации на микрофон със зашеметяващи способности за оформяне на тон
- Кардиоиден модел на пикап
- Удобен за потребителя софтуер, позволяващ бързина и ефективност
В допълнение към собствения си девствен звук, Edge Solo има способността да имитира 18 от най-популярните микрофони - от динамични класики до редки Tube & FET кондензатори с голяма диафрагма, които са издържали изпитанието на времето. За да разработи емулациите, Antelope Audio работи с няколко уважавани европейски съоръжения, правейки строги измервания и тествайки множество изящно запазени винтидж микрофони, както и модерни класики от висок клас. 18-те емулации осигуряват необходимата звукова гъвкавост, необходима, за да отговарят на всеки глас или инструмент както у дома, така и в студиото.
Целта на Edge Solo и всички други моделиращи микрофони в портфолиото на Antelope Audio е не само да ви снабдят с различни звукови гъвкави емулации в едно тяло, но също така да разширят обхвата ви от способности за запис с функции, които не са налични при конвенционалните микрофони. Концепцията за моделиране на Antelope Audio подобрява вашия работен процес, като ви позволява да превключвате между емулации на микрофон с едно щракване по време на запис или постпродукция. Когато сте сдвоени с Antelope Audio интерфейс, можете да се възползвате от незабележимо закъснение, докато избирате най-добрата емулация на микрофон за работата по време на проследяване. Ако предпочитате, записвайте без никакво моделиране и променете звука по-късно с родните плъгини за емулация* - съвместими с всеки DAW или интерфейс.
Списък на емулациите: Berlin 47 FT - най-добрият микрофон за ударни барабани, с голям, пълен звук и несравним нисък клас, който също е подходящ за бас кабинети.
Berlin 47 TU - моделиран след „светия граал” на ламповите микрофони, той е подходящ за всеки източник и всяко приложение, но славата му се дължи най-вече на способността му да улавя присъствието на вокалите като никой друг микрофон.
Berlin 49T - класически мъжки вокален микрофон за безпроблемна тръбна топлина, като същевременно запазва музикалното присъствие.
Berlin 57 - подобна топлина и кадифени високи като неговите братя Berlin 47 и 67, но с малко по-малко оцветен отговор.
Berlin 67 - идеалният избор за барабанни овърхед и други остри инструменти, които може да се нуждаят от омекотяване.
Berlin 87 - класика на вокалите и акустични инструменти, които се нуждаят от допълнителна яркост.
Berlin K86 - емулация на класически немски кондензаторен микрофон с малка диафрагма с широко приложение - чуван на малки барабани, пиано и вокали в много хитови записи.
Berlin M103 – страхотен универсален студиен микрофон с естествено звучене, който предлага по-малко оцветяване от своя брат 87, но по-голям динамичен обхват.
Berlin M251 - класически женски вокален микрофон за всички времена, чуван на безброй записи от Тина Търнър, Шания Твен, Бьорк и много други легенди.
Кардиоидна капсула Berlin V563 – тази емулация споделя подобен звуков характер на легендарния 47TU с неговата естествена топлина и гладкост, но добавя още един слой присъствие и блясък отгоре.
Hamburg 441 - идеалният избор за китарни шкафове и примки, способен да улови детайлни горни средни честоти в приложения с висок SPL, без изобщо да звучи грубо.
Illinois 7B – приложенията му варират от ударни барабани, бас такси и вокали (както на живо, така и в студиото), но е най-известен като „радиомикрофон“, поради способността му да улавя невероятно дълбоки ниски нива на глас- надписи и реч.
Illinois 57 - един от най-разпознаваемите универсални микрофони, създавани някога - често намира своето място за барабани или китарни кабини.
Minnesota 20 - познат голям и пълен нисък клас, което го прави подходящ за ударни барабани, бас таксита и мъжки вокали.
Tokyo 800T - класически хип-хоп и поп кондензаторен микрофон с голяма диафрагма, който днес се превърна в любим на Дрейк, Джъстин Бийбър и много други изпълнители.
Vienna 12 – оригиналът е начело на списъка с мечти за много професионалисти, които го смятат за светия граал на вокалните и духовите микрофони.
Vienna 112 - основна част от всеки салон с барабанен комплект, със стегнат нисък клас и много атака.
Vienna 414 - идеалният избор за барабанни овърхейди, акустични инструменти и други въздушни източници.