Изберете държава за доставка на пратката
Ние използваме бисквитки, за да гарантираме функционалността на нашия уебсайт. След като дадеш съгласието си, ние ги използваме за анализ на трафика и персонализиране на рекламите в рекламни платформи на трети страни, като винаги спазваме правилата на Политиката за поверителност.
Услугата за застраховка на пратките покрива обезщетение за щети върху закупени стоки чрез ускорена процедура в случай, че настъпи едно от следните събития:
Транспортните компании отговарят за доставката на стоки в ненарушено състояние. В определени случаи тяхната отговорност е ограничена от международни конвенции. Това означава, че не покрива например повреда или унищожаване на пратка в резултат на природно бедствие. В тези случаи обработката на жалбата може да отнеме няколко седмици. Използвайки нашата услуга Застраховка на пратката, клиентът може да осигури предимството на безпроблемен и ускорен процес на разглеждане на жалби, както и евентуално обезщетение за щети върху закупени стоки в случай на горепосочените събития.
Застраховката на пратката покрива повреда или унищожаване на пратката по време на нейния транспорт, от момента, в който пратката е натоварена на транспортното средство, посочено в договора, до момента, в който пратката е разтоварена и предадена на получателя или на друго лице, упълномощено от получателят. В случай на лично събиране на пратката в един от пунктовете за събиране на продавача или куриера, моментът на доставката се счита за приемане на пратката от получателя. Ако пратката е разделена на отделни части за целите на транспорта, застрахователното покритие се прилага за всяка част от пратката поотделно.
Услугата Застраховка на пратката предоставя на клиента предимството да ускори процеса на рекламация. Клиентът е длъжен да докладва на Muziker за всяка повреда или унищожаване на пратката не по-късно от 24 часа след получаване на стоката. Информацията за повреда на стоките трябва да бъде допълнена от фотодокументация на повредената стока. Muziker след това организира вземането и връщането на повредената стока чрез куриер (разходите са за сметка на Muziker), а след като стоката бъде взета, Muziker незабавно изпраща на клиента нов артикул. В случая, че нов артикул от същия продукт не е наличен в склада ни, Muziker като замяна предлага на клиента друг алтернативен продукт.
Клиентът потвърждава, че платената такса за застрахователната услуга във връзка с транспорта няма да бъде възстановена от Muziker в случай на отказ от договора. Рекламации чрез з астраховка на пратката могат да се подават само във връзка със стоките, изброени във фактурата, заедно с закупената транспортна застрахователна услуга. Прилагането на услугата не може да бъде заявено за стоки от други фактури, други пратки или обратно. Жалбите чрез транспортна застраховка трябва да бъдат адресирани до този имейл адрес: reklamacii@muziker.com.
Когато пазаруваш, избери услугата Застраховка на пратката в количката.
Услугата Застраховка на пратката ще бъде активна веднага след плащане. Окончателната цена в кошницата автоматично се увеличава със стойността на допълнителната услуга.
В случай на застрахователна претенция, всичко, което трябва да направиш, е да изпратиш имейл на bulgaria@muziker.com и да изпратиш фактурата със закупената услуга.