Изберете държава за доставка на пратката

Транспортно застраховане

Услугата за застраховка на пратките покрива обезщетение за щети върху закупени стоки чрез ускорена процедура в случай, че настъпи едно от следните събития:

  • повреда на пратката
  • унищожаване на пратката

Транспортните компании отговарят за доставката на стоки в ненарушено състояние. В определени случаи тяхната отговорност е ограничена от международни конвенции. Това означава, че не покрива например повреда или унищожаване на пратка в резултат на природно бедствие. В тези случаи обработката на жалбата може да отнеме няколко седмици. Използвайки нашата услуга Застраховка на пратката, клиентът може да осигури предимството на безпроблемен и ускорен процес на разглеждане на жалби, както и евентуално обезщетение за щети върху закупени стоки в случай на горепосочените събития.

Условия за изпълнение на услугата Застраховка на пратката

Застраховката на пратката покрива повреда или унищожаване на пратката по време на нейния транспорт, от момента, в който пратката е натоварена на транспортното средство, посочено в договора, до момента, в който пратката е разтоварена и предадена на получателя или на друго лице, упълномощено от получателят. В случай на лично събиране на пратката в един от пунктовете за събиране на продавача или куриера, моментът на доставката се счита за приемане на пратката от получателя. Ако пратката е разделена на отделни части за целите на транспорта, застрахователното покритие се прилага за всяка част от пратката поотделно.

Услугата Застраховка на пратката предоставя на клиента предимството да ускори процеса на рекламация. Клиентът е длъжен да докладва на Muziker за всяка повреда или унищожаване на пратката не по-късно от 24 часа след получаване на стоката. Информацията за повреда на стоките трябва да бъде допълнена от фотодокументация на повредената стока. Muziker след това организира вземането и връщането на повредената стока чрез куриер (разходите са за сметка на Muziker), а след като стоката бъде взета, Muziker незабавно изпраща на клиента нов артикул. В случая, че нов артикул от същия продукт не е наличен в склада ни, Muziker като замяна предлага на клиента друг алтернативен продукт.

Клиентът потвърждава, че платената такса за застрахователната услуга във връзка с транспорта няма да бъде възстановена от Muziker в случай на отказ от договора. Рекламации чрез з астраховка на пратката могат да се подават само във връзка със стоките, изброени във фактурата, заедно с закупената транспортна застрахователна услуга. Прилагането на услугата не може да бъде заявено за стоки от други фактури, други пратки или обратно. Жалбите чрез транспортна застраховка трябва да бъдат адресирани до този имейл адрес: reklamacii@muziker.com.

Пример № 1

  • Може да закупиш очила за открито за ... BGN.
  • В допълнение към тях може да закупиш допълнителна услуга, наречена Застраховка на пратката.
  • При транспортирането от нас до теб опаковката ще се повреди и ще пострадат и очилата.
  • Ти обаче си закупил услуга със застраховка на пратката и следователно веднага щом повредената стока бъде върната при нас, ние ще ти изпратим нов артикул, без да чакаме приключването на процеса на рекламация. Ако нямаме нов артикул в наличност, веднага ще получиш ваучер за закупуване на нови стоки.

Пример № 2

  • Купуваш въдици на стойност ... BGN.
  • В допълнение към тях може да закупиш допълнителна услуга, наречена Застраховка на пратката.
  • Въдиците се чупят по пътя към вас и явно е от куриера.
  • Не е нужно да чакаш да протече целият процес на рекламация, след като пратката ни бъде върната, ние ще ти изпратим нови стоки или ще получиш ваучер за покупка, ако вече не разполагаме с оригиналния модел в наличност .

Как да го направя?

FAQ


До колко дни трябва да докладвам за повредена пратка?
Повредена пратка може да бъде докладвана до 14 дни от доставката на стоката. Въпреки това, за ускорен режим на оборудване, препоръчваме да се свържеш с нас в рамките на 3 дни след получаване на пратката.

Трябва ли отново да платя доставката?
Не, доставката, разбира се, е за наша сметка. Имаш го застраховано, така че няма да се налага да плащаш отново.

Какво се случва, ако новият артикул вече не е на склад?
В такъв случай ще се договорим за алтернативно решение и ако не си съгласен, ще ти възстановим парите.

Къде да съобщя за повреда на пратката?
Можеш да се обадиш на нашият клиентски сервиз или да ни изпратиш имейл или да напишеш на чат.