Условия за ползване на MUZIKER CLUB
Настоящите Правила и условия уреждат членството в MUZIKER CLUB (наричан по-долу „Клубът“) и отношенията между Muziker a.s., Drieňová 1/H, 821 01 Братислава, Словашка република, регистрирано в Търговския регистър на Районен съд Братислава I, отдел Sa, ф.д. № 3337/B, идентификационен номер (IČO): 35840773, данъчен номер (DIČ): 2021680991, като оператор от една страна (наричан по-долу „оператор“) и клиент, който получава възможност да използва услугите на клуба (наричан по-долу „член на клуба“ или „член") от друга; и са неразделна част от Общите условия на Оператора.
MUZIKER CLUB
Системата за лоялност на клиентите на MUZIKER CLUB е система от предимства за клиентите на Muziker. Предимствата на системата за лоялност могат да се използват във всички бизнес операции на Muziker (в E-shop и в магазините).
Членство
Всяко лице, което има карта за лоялност, която получава след успешно регистриране на членството си по електронна поща, може да стане член на MUZIKER CLUB. Членството се установява за неопределен период от време като част от регистрацията на клиента в уебсайта на оператора или в една от бизнес операциите на компанията на оператора. В случай на несъгласие с членството в регистрацията за клиентски акаунт на уебсайта на Muziker, a.s. клиентът отбелязва съответния вариант на несъгласие с членството и регистрацията на клиентската сметка също ще се извърши без регистрация на членството в клуба. Членството изтича с анулиране на регистрацията или със съзнателно прекратяване от член или оператор. Операторът си запазва правото да прекрати членството, ако клиента е злоупотребил с правилата на клуба или има основание да подозира, че той използва клуба в нарушение на приложимия закон или нарушава правата на трети страни, за престъпна дейност или ако акаунта на клиента се използва се от различно от регистрираното лице. Прекратяването на членството води до неотменима загуба на всички неизползвани налични и запазени точки и деактивиране на картата за лоялност на члена. Членството в клуба, картата за лоялност и клубните обезщетения не могат да се прехвърлят. Регистрация за членство в ретроактивен клуб или искане на обезщетения със задна дата не е разрешено. Картата за лоялност не се продава отделно.
III. Покупки с отстъпка за спечелените точки
По време на покупката член на клуба печели съответния брой точки, които принадлежат към всеки артикул. Спечелените точки представляват финансовия кредит, който може да бъде възстановен за бъдещи покупки съгласно правилата на настоящите общи условия. Съответният брой точки, които можете да получите чрез покупка, се вижда при описанието на продукта в каталога, както и в кошницата на електрония ни магазин.
Предпоставките за печелене на точки при закупуване на стоки от разстояние (продажба чрез Интернет) са членството в клуба, притежаване на клубната карта за лоялност, регистрация на клиентския акаунт на уебсайта www.muziker.bg, реализация на покупката в държавата влизане в акаунта на клиента и положителна стойност на точките, публикувани в подробности за артикула в продуктовия каталог на www.muziker.bg. Не е възможно да използвате точки от Musicker CLub и да печелите точки от Muziker Club в рамките на една и съща поръчка.
Предпоставката за печелене на точки при покупки в някой от така наречените физически магазини на оператора са членството в клуба, доказателство за собственост върху картата за лоялност - eмейл адрес, свързан със собствеността на клубната карта), регистрация на клиентския акаунт на уебсайта www.muziker.bg и положителна точка, публикувана на подробности за съответния продукт в продуктовия каталог на www.muziker.bg.
Когато пазарувате в онлайн магазин, спечелените точки ще бъдат кредитирани на члена на клуба и ще станат достъпни само след период на теглене от 30 дни след като плащането за поръчката е кредитирано по сметките на оператора. В случай, че члена се е абонирал за допълнителна услуга, за да предостави удължен период за правото на отказ, без да посочва причина за още 30 или 60 дни, те ще бъдат кредитирани и ще станат точки за член на клуба, достъпна за използване само след период от 90 дни, съответно. За покупки в някой от магазините точките, спечелени от члена на клуба, ще бъдат кредитирани и ще станат достъпни веднага след покупката (за покупка на вноски и фактури, но точките стават достъпни само след 30 дни от кредитирането на сметката на оператора). Настоящият брой налични точки ще бъде показан на члена на клуба в активно състояние за вход в акаунта на клиента му или при закупуване в някой от магазините на касата за извършената покупка, или служителите на отдела за обслужване на клиенти ще предоставят тази информация при поискване , Ако член на клуба не направи нова покупка в рамките на 6 месеца от последната покупка, общата стойност на наличните му точки ще бъде намалена с 50%.
Когато прави покупка, член на клуба може да избере колко от наличните си точки ще използва, за да плати за покупката. Избраният брой точки ще бъде под формата на намаление на общата сума на пазарската количка. Когато се използва, стойността от 100 точки съответства на 2 BGN. Ще използваме текущия курс на конверсия, за да конвертираме валутата ви. Изкупването на точки може да се използва до 100% от стойността на стоките.
Използването (използването) на точки е възможно само за покупка, направена в интернет магазина на оператора; не във физическите магазини на оператора.
Удължен 30-дневен срок за отказ (връщане на стоки без посочване на причина)
Членът на клуба има право на удължен 30-дневен период за отказ след законовия 14-дневен период, определен от закона. През този удължен период той може да упражни правото си да върне стоките без да посочва причина. Това право обаче се отнася само за ненарушени стоки в оригиналната опаковка. Ако проверката на оператора не установи несъответствие в състоянието на върнатата стока спрямо тези условия, операторът предоставя на члена на клуба финансов ваучер на стойността на стоките, посочена в документа за продажба, който членът на клуба може да използва само за закупуване на допълнителни стоки. Отказът от договора по време на удължения период е изключен за онези видове стоки, които са посочени в този контекст в съответните разпоредби за изключване в раздела за правото на отказ в бизнес условията на оператора.
Удължена 3-годишна гаранция за стоките
Членство в клиентския клуб за прилагане на удължена 3-годишна гаранция за нови стоки от асортимента на оператора. Това право не се прилага за консумативи, малки консумативи, бързоразвалящи се стоки или нови стоки, които са произведени при специфични условия на производителя или доставчика на условия за гаранция. В случай на по-сложна техническа диагностика или ремонт на стоки, срокът за обработка на рекламацията на продукта може да бъде по-дълъг от 30 дни. Ако по време на удължения гаранционен срок се появи дефект на продукта, който може да бъде отстранен и дефектът не е изключен от гаранцията, операторът ще отстрани дефекта за своя сметка. Ако по време на удължения гаранционен срок се установи дефект на продукта, който не може да бъде отстранен, операторът няма да върне пълната покупна цена на члена на клуба, но ще предостави гаранцията, като издаде ваучер на остатъчната стойност на рекламацията стоки. Този ваучер е единствено за закупуване на други стоки. Правото на предявяване на удължена гаранция има само клиент, който е потребител (физическо лице, което не действа в рамките на някакъв бизнес, работа или професия при сключване и изпълнение на потребителски договор). Други разпоредби на Общите условия на гаранцията не се признават.
VII. Заключителни разпоредби
Членът на клуба, регистриран като юридическо лице в клуба, няма право да се възползва от удължената 3-годишна гаранция за стоки и 30-дневния срок за отказ (връщане на стоки без посочване на причина).
При отказ от договора членът на клуба не е купувач с по-висока финансова стойност от посочената в документа за продажба, тоест той няма право на осребрени точки в парична или непарична форма. Резервираните точки, спечелени за закупуване на стоки, върнати от член на клуба в рамките на 30 дни след теглене, ще бъдат безвъзвратно приспаднати от салдото на резервираните им точки.
Текущият списък на предимствата е публикуван на уебсайта на оператора. Минималният обхват на обезщетенията е посочен в тези общи условия. Членът на клуба признава, че списъкът на предимствата може да се променя с течение на времето.
Операторът не носи отговорност за ограничаване на използването на клуба по причини от страна на трети страни (като бизнес партньора на оператора), поради причините, възникнали в бъдеще и / или действия на оператора. Операторът временно преустановява използването на клуба, без такова спиране да се счита за нарушение на задължението на оператора, от съображения за безопасност, непреодолима сила (обстоятелства извън контрола на оператора, които не могат да бъдат засегнати от оператора), решения на компетентния публичен орган, за извършване на ремонти и работа, необходима за експлоатацията, ревизията или поддръжката на техническо оборудване, което позволява на клуба да работи. Операторът информира члена на клуба за спирането на клуба чрез известие, публикувано на уебсайта www.muziker.com.
Операторът не носи отговорност за щети, причинени от картата за лоялност на члена на клуба.
Операторът си запазва правото да променя тези правила.
Тези условия са валидни и в сила от 22.9.2019 г.